Fugiiiți!!! Păunescu trăiește și ține cu Udrea


Elena Udrea și-a pus PR-ul cu burta pe facebook de ceva vreme. Așa aflăm pe unde-i mai umblă curul scăldat în creme anticelulită, dar și problemele dînsei cu centrala termică din reședința familiei Cocoș. Dar dimineața asta plină-mi fu de fericire cînd citii ce a primit doamna Udrea de la o admiratoare. De la primele rînduri m-a luat așa un fior pe coiul stîng. Stilul era același. Aceleași licențe poetice, aceeași limbă lungă și dulce care sufocă șezutul adresantului, același spirit patriotic care amintește de o Ecaterina Teodoroiu pe metamfetamină.

Scrisoarea primită de Udrea:

Când spun PD-L, mă gândesc la simplitate, bunătate, modestie şi omenie. Acestea sunt cuvintele care-mi vin în minte atunci când spun PD-L.

La noi în partid nu există “Legea Egoistului”, “Scoală-te, să mă aşez eu!”, ci oamenii acestui partid se gândesc la cei din jurul lor.

ROMÂNIA are nevoie de oameni care:

–          nu pot fi cumpăraţi;

–          să-şi respecte cu stricteţe cuvântul;

–          să-şi pună conduita morală deasupra bogăţiei;

–          să aibă opinii şi o voinţă puternică;

–          sunt oneşti atât în lucruri mici, cât şi în cele mari;

–          nu cred că încăpăţânarea şi şiretenia sunt calităţi pentru a obţine succesul;

–          nu se ruşinează şi nu se tem să susţină adevărul atunci când acesta devine nepopular.

ROMÂNIA are nevoie de astfel de oameni!

ROMÂNIA are nevoie de PD-L!

Lucrurile nu stau prea bine în prezent, având în vedere faptul că partidul a scăzut în sondaje din cauza perioadei de criză prin care trecem.

Toată lumea judecă pe cei de la putere. Trebuie să înţelegem că acestea sunt condiţiile pe care trebuie să le acceptăm, chiar dacă par a fi “un capăt de drum”.

Vreau să vă mulţumesc PD-L-iştii mei, pentru că datorită dumneavoastră am cele mai frumoase amintiri pe care nu o să le uit niciodată şi pe care le voi păstra în suflet mereu. Nu am să uit cât de fericită plecam în campanii, nu am să uit cu câtă mândrie purtam tricoul portocaliu.

O zi deosebită a fost atunci când am mers la Piteşti şi mi s-a îndeplinit un vis. Pe 8 noiembrie 2009, l-am văzut pe domnul preşedinte Traian Băsescu alături de toţi membrii partidului pe care îi respect foarte mult.

Îmi doresc să stau de vorbă cu dumneavoastră, să fac o poză cu dumneavoastră.

Vă susţin şi mereu vă voi susţine, pentru că ştiu că faceţi tot ceea ce este posibil pentru o Românie mai bună.

“Un adevărat învingător se caracterizează prin modestie şi omenie, pentru că doar cel ce pune suflet şi îşi doreşte cu adevărat ÎNVINGE!” – pentru PD-L”

Fragmente din scrisoarea trimisă de Adrian Păunescu lui Ceaușescu pe 7-8 februarie ’86. A se observa că nu i-a ajuns o zi să-și aștearnă grețoșenia

Vreau să vă spun, tovarăşe Nicolae Ceauşescu, clar şi din tot sufletul meu, că, şi dacă în România ar fi 200 de partide, eu tot în partidul condus de dumneavoastră aş face cerere de înscriere sau reînscriere, chiar dacă aş şti că alte partide m-ar plăti, iar partidul acesta mi-ar mai da o dată vot de blam cu avertisment.

Vineri, 7 februarie, am căutat un ziar cu cuvântarea dumneavoastră în toată Capitala, îmi spusese tata de cu noapte că v-a auzit la televizor şi că aţi vorbit extraordinar. Tata are 70 de ani şi mă roagă să vă transmit că, dacă e nevoie de dânsul pentru apărarea României şi a fiinţei dumneavoastră, la care ţine ca la adevăratul eliberator al ţării, vă stă la dispoziţie cu viaţa lui, pe care n-au ocolit-o dramele, puşcăriile, nedreptăţile, dar în care nu şi-a permis niciodată să-şi trădeze credinţa în ceea ce a iubit şi iubeşte.

Iubite tovarăşe Nicolae Ceauşescu, profetice cuvinte aţi rostit şi bine aţi făcut că le-aţi lăsat să apară, să fie cunoscute de acest popor care vă iubeşte, în ciuda faptului că îl fugăresc şi-l chinuie diverşi oameni cu putere, care au neruşinarea să se prevaleze de numele dumneavoastră în acţiunea lor de subminare a economiei naţionale, a agriculturii româneşti, a spiritualităţii româneşti, pentru că, după toate acestea, cred ei, ajungându-se la faliment, România să fie uşor remorcată de falsele idei înnoitoare de la răsărit.

….

Să trăiţi, Măria Voastră!

Lasă un răspuns

