Inundație cu căcat. Episodul 2


Ceea ce vă urmează nu mi s-a întîmplat mie și nici nu mi-aș fi dorit. Un amic a avut înaintea mea veceul înfundat. Problema la el e că era singura toaletă din casă și la vecini nu îndrăznea să se învoiască. Un pahar cu zahăr pentru cafea mai merge, da’ nu se cuvine să-ți ceri voie la toaletă după ce-l folosești. Ultima soluție, un instalator.

Vine desfundătorul, dar realizează că are o problemă. Îi vine și lui de un căcălică. Da’ strașnic, nu așa de o țintă și-un jet. Îi spune amicului că merge la baie. Ăsta după el: „Da, dom’le, uite așa s-a întîmplat… Eu cred că… Ar trebui să…”. Instalatorul, cu fața palidă, mai iese un pic din baie și-i zice din nou amicului că se duce la veceu. Ăsta iar după el: „Da, uitați aici! Cred că trebuie desfăcut aici… Aveți…”. Tenul instalatorului începuse să bată într-un verde muc răceală de toamnă.

Nu știu cum reușește să scape de cel care-l arvunise pentru desfundare și se pune pe treabă. Mare. O fi vrut omul să se asigure că e cu adevărat înfundat vasul. După cîteva minute apare amicul. Citez din el: „Eu am crezut că îl găsesc umblînd pe acolo cu șerpi și ce mai are el. Cînd am deschis ușa, era cu pantalonii în vine. Plin de căcat. Cu o mînă încerca să oprească erupția veceului, cu alta încerca să ia mopul și cu un picior vroia să țină la ușă. Cînd am văzut una ca asta, am zis «Mă scuzați! Nu știam». Am închis la loc ușa. M-am dus în bucătărie. Am fumat două țigări și, în 20 de minute, a apărut și instalatorul. Baia era ca nouă. Veceul desfundat, pereții și gresia spălată. Își făcuse omu’ treaba.” Corect în ambele sensuri.

6 răspunsuri la „Inundație cu căcat. Episodul 2

  1. :))
    Parca imi inchipui primul dialog, prima mutare, E2- E4 de cum intra instalatoru’ in casa:
    – Ma duc si eu pina la baie!
    Prietenul, usor contrariat:
    – Pai, nu? (adica wtf, man, nu d-aia ne-am adunat aici?)

  2. Eu am patit asta acum vreo 8 ani. Numai ca eram in locul instalatorului. Nu in sensul ca voiam sa repar ceva, doar sa ma cac. Pur si simplu a explodat buda sub mine. A trebuit sa spal baia cu furtunul si sa fac dus juma’ de zi. Va asigur ca nu-i o chestie placuta.

  3. nu cred ca va contrazice nimeni. o intrebare, daca nu va suparati: in zona spoita a crescut firul de par mai viguros, mai rezistent la daunatori?

Lasă un răspuns

