decapulmeu.wordpress.com. The begining


Cu ocazia celor 100.000 de hituri pe care le-am împlinit azi, vă povestesc cum m-am apucat eu de blogul ăsta. Era acum doi ani. Mă mutasem în București de două luni și slăbisem 10 kilograme. Scriam despre vacanțele Niculinei Stoican sau despre cîinii maestrului oprimat de KGB, domnul Gheorghe Zamfir. Redacția semăna ca arhitectură și dotări cu un cabinet stomatologic anterevoluționar la care maestrului Adrian Păunescu i-ar fi fost scîrbă și să-și scoată pilozitatea perianală ceaușistă dintre dinți. În fața sediului putrezeau liniștiți doi șobolani deranjați o singură dată pe zi de femeia care-și deșerta oala de noapte de la etajul trei. Frigiderul de acasă era bun doar să facă lumină pe hol.

În condiții astea m-am gîndit să fac blogu’. Aveam nevoie de ceva unde să pot scrie fără să mi se modifice textele explicîndu-mi că target-ul revistei sînt femeile cu liceu de peste 35 de ani cu șosete cîrpite la călcîi ca femeia din Tom și Jerry. De asta i-am și pus numele ăsta de căcat.

6 răspunsuri la „decapulmeu.wordpress.com. The begining

Lasă un răspuns

