Mai ușor trece o cămilă prin urechile acului decît o spălătoreasă în împărăția cerului


Tanti Aglaia moare într-un accident stupid la vîrsta de 79 de ani. Băuse o căldare de vin în fermentare din beci și îi exlodase stomacul. Măcar s-a dus pe lumea ailaltă fericită și împăcată.

Ajunsă la poarta Raiului, întinde mîna dreaptă tatuată cu zarul de cinci între degetul mare și arătător spre clanță. Sfîntul Petru îi dă peste mînă:

– Au, futu-ți cristelnița mă-tii! Cine, paștele mă-tii, ești tu să dai în mine? L-am înșelat pe Vasile cu juma’ de sat și cu cîinele văcarului și n-a ridicat mîna la mine. Vii tu, un bărbos în halat de veterinar, căca-m-aș în pizda mă-tii de bășinosu’ pulii mele…

– Eu sînt Sfîntul Petru. Trebuie să văd dacă meriți să ajungi în Rai. Da’ nu cred că mai e nevoie. Văd că iei în deșert numele Domnului, ai preacurvit, ai fost pînă acum în patima băuturii…

– Cum pînă acum? Voi n-aveți beuturică aicișa? Văd că aveți o grămadă de pomi. Nu-mi spune că stricați prunele pe magiunuri!

– Femeie, e clar că locul tău nu e aici! Un singur lucru te mai poate ajuta să pășești pe iarba veșnic. Spune-mi, ai spălat rufe în sărbătorile mari?

– N-am spălat, mînca-ți-aș pula matale. E păcat mare ăsta!

– Soro, bine ai venit în Rai!

* Ieri a fost sărbătoare mare, prilej cu care sîrmele din balcoane s-au odihnit. Doar eu am spălat că rămăsesem fără șosete curate. Nici nu vreți să știți ce scandal am avut în casă cu femeile care s-au nimerit pe acolo…    

4 răspunsuri la „Mai ușor trece o cămilă prin urechile acului decît o spălătoreasă în împărăția cerului

Lasă un răspuns

