Din manualul de clasa a II-a. Ăla pe care l-am prins eu


9 răspunsuri la „Din manualul de clasa a II-a. Ăla pe care l-am prins eu

    • M-am documentat, de aia a durat …Voi preciza in care ma recunosc!
      skunk (plural skunks)
      Any of various small mammals, of the family Mephitidae, native to North and Central America, having a glossy black with a white coat and two musk glands at the base of the tail for emitting a noxious smell as a defensive measure. – in afara de ”small”, restul -e posibil;
      (slang) A despicable person. -daca vrei tu, OK
      (slang) A type of strong marijuana. -n-am!!!!
      (slang) A walkover victory in sports or board games, as when the opposing side is unable to score. Compare shutout. Mersi!!!
      (slang) A skinhead who is also a punk. -esti pe aproape!!!
      cribbage: A win by 30 or more points. (Double skunk > 60 points, triple skunk >90.). -imi convine!!!
      Daca mai este alta definitie in slang, sorry, nu am gasit-o!

  1. De mici educati cu „iarba”!
    :)))
    Acum, in aceste timpuri la unii se observa pasiunea catre…Nu degeaba „magazinele de vise” au fost si sunt in continuare marul multor discordii!
    😀
    sI ACEST TEXT FACEA parte (cum bine imi aduc aminte) din manualul de lb romana!
    Interesant e putin zis…
    ;)))

  2. Acum, fără glumă. Dincolo de jocul minții când citim textul din manual, am fi naivi să credem că doar în zilele noastre s-au descoperit etnobotanicele- vezi prefixul etno- din denumire. Când eram mică, mama nu mă ăsa să mămânc mac deloc, deoarece știa că dăunează la tărtăcuță. Fetele foloseau pelin să se răzbune pe flăcăii pe care aveau ciudă și țineau năvalnic în sân ca să aibă obrajii roșii . Mătrăguna (belladona) era și ea cunoscută că face privirea galeșă și ochii strălucitori. Dupa o serie de incidente nedorite, la un moment dat s-a renunțat la cultivarea cânepei comune… etc, etc…
    Cât despre textele din manualele din ziua de azi, cred că s-ar putea dedica un blog întreg pentru a fi analizate.

Lasă un răspuns

