Roșu, galben, albastru și jeg


Cu scuzele de rigoare pentru întîrziere, trebuie să-mi trec și eu chiloții prin coliva FRF-ului. Am citit zilele trecute cum stewarzii de la intrarea în cel mai scump stadion urît din Europa au confiscat toate drapelele suporterilor și le-au aruncat la coșul de gunoi. Imaginea asta m-a făcut să scuip monitorul cu tot ce am găsit în fundul gîtului (precizez ca sînt un pic răcit). Dacă aș fi Superman, aș vomita în stadionul pulii cu care trebuia să intrăm și noi în rîndul lumii pînă l-aș umple pe jumătate. Apoi m-aș căca peste vomă pînă l-aș umple. Pentru omogenizare, aș zgudui un pic plăcile tectonice de sub Vrancea.

Încerc să-mi imaginez ce ar păți în Serbia sau Croația steward-ul care aruncă un drapel la tomberon. Încerc să-mi imaginez ce ar păți președintele federației care impune treaba asta. La noi și cancerul e fătălău.

2 răspunsuri la „Roșu, galben, albastru și jeg


  1. Quod era demonstrandum…
    Si, mai dorim sa fin patrioti?

    Cuvintele si expresiile, in acest caz nu-si mai au rostul!
    Oare chiar meritam acest set de umilinte? Am devenit atat de ignoranti, atat de lasi?
    ….

  2. I-a te uita cate pareri revoltate ai iscat!
    Mai bine te scobeai intre dinti si povesteai ce culoare are scobitoarea dupa…era mai interesant!
    Pe mine m-a invatat tata sa iubesc tara asta, asa ca…am numarat…si suntem doi de toti.
    Eu nu sunt racita dar fumez de pe la 16 ani daca te ajuta cu ceva…
    Sa ma anunti cand incepem!

Lasă un răspuns

