Sfatul dentistului


6 răspunsuri la „Sfatul dentistului

    • nefiind un obişnuit al site-urilor ,mă prinde frica atunci cînd se dă cineva la mine(sînt eu în nume,nu doar în adresă).
      Şi-apoi, nu vreau să inoportunez !
      Am avut un comentariu greşit gramatical(prostie), şi usturimea banalităţii ăleia mă stresează şi acum.
      🙂

      • Citesc Kamikaze în print (şi articolele online ) ,şi blogurile agreate.
        Nu am abilitatea şi nici informaţia necesară pentru a şti pe cine deranjez cu prostia mea.
        provincia!!!

Lasă un răspuns

