Uite c-am depășit norma și la cannabis


6 răspunsuri la „Uite c-am depășit norma și la cannabis

  1. Apropo de asta…Din ce carte sau documentar aflu si eu ce s-a intamplat cu adevarat in acea perioada?Ca am auzit o mie de povesti si tot atatea variante si nu mai inteleg nimic.

  2. daca zici banuiesc ca sti ce zici 😀
    Dar chiar asa?!….mere agatate in meri sa dea bine la inspectie?! (asa am auzit)…ce minti aveau oamenii aia in capete?!

  3. poate n-ai auzit de cladiri demolate cu buldozerul la cutremurul din ’77 pentru ca se raportase la partid un numar mai mare de blocuri cazute

Lasă un răspuns

