Jos statu’!


N-am mai avut timp de blog. Așa e cînd ai două job-uri, unu’ ca să-ți plătești chiria și ca să ai ce mînca atunci cînd ești la el și celălalt ca să nu devii o mașină de scris clișee. Nu mai ai timp nici să-ți speli chiloții. Da’ uite că mi-am făcut timp. Să mă enervez. Lași toată treaba să-ți dai o palmă peste frunte.

Mă enervează parcările românilor. Nu mă refer la șoferi. N-am mașină și mă afectează dispunerea mașinilor pe trotuare doar o dată pe lună, cînd îmi fac timp să mă plimb cu bicicleta. Aici rezolv ușor situația. Coarnele mele minte nu are, rupe toate oglinzile care-i ies în cale. Modul de parcare al pietonilor în autobuz mă ofuschează pe mine. Cît de ghiolban poți să fii să te așezi într-un autobuz plin pe scaunul din margine ca să-l lași liber pe cel dintre tine și geam? Te urci în autobuz, vezi o banchetă liberă și decizi că ar fi bine ca fiecare bucă să aibă scaunul lui.

Aveam impresia că mîrlanii de genul ăsta se înscriu în tiparul: gelat, adidași ascuțiți, șosete albe și tatuaj cu „Only God can juge me” pe antebraț. Sau, după gen, cu cercel în buric și nervuri negre la subraț printre tulei. M-am înșelat. Am văzut și babe bezmetice, dar fără plase. Am văzut hipsterițe isterice, tunse după casca de motociletă. Am văzut corporatiști care-și puneau tableta pe locul vacant.

Pentru asta ar trebui amendă specială. Una mai mare decît dacă te prinde controlorul fără bilet. Dacă au un fetiș pentru cururile care trec prin fața buzelor, atunci să plătească pentru el! Ăla căruia-i plăcea să penetreze cu acul a fost blestemat de toată țara. O înțepătură cu un ac hipodermic doare mai puțin decît țărănia. Hai, că m-am enervat și-n ziua mea liberă. Muie statu’!

 

 

Un răspuns la „Jos statu’!

  1. Bun venit in clubul scavilor care muncesc pe doua plantatii!
    Referitor la autobuze, am renuntat cu mult timp in urma sa ma mai enervez si nici pe bancheta nu mai stau – doar poate daca sunt libere patru locuri in stanga si patru in dreapta.

Lasă un răspuns

