Unforgiven_păsărica_paradisului_sexy@yahoo.com


Tare frumoşi anii ’90! În decada asta mi-au plăcut enorm câteva chestii: Metallica şi Depeche Mode, Italia ’90 şi titlul Universităţii Craiova din ’91. Echipa a fost ucisă de un ţăran cu ochelari de bou. Campionatele mondiale de fotbal au devenit nişte bâlciuri greţoase cu clovni în tribune şi mimi pe teren. Dave Gahan este un androgin cu mişcări de stripteuză şi Metallica a început să semene cu Oasis.

În perioada aia am alternat între statutul de depeşist şi cel de metalist. Întâi am fost depeşist. Mi-am băgat blugii în clor ca să-i fac albi. Mi-a ieşit un dezamăgitor camuflaj pentru deşert şi, după câteva zile, pantalonii s-au făcut praf pentru că, atunci nu erau reclamele de azi. Clorul distruge ţesătura. După ce am deşirat corespunzător tivul, m-am trezit într-o dimineaţă la şcoală cu ei rupţi în cur. Atunci m-am făcut metalist.
Am găsit în târgul de vechituri o geacă plină cu capse, le-am scos pe toate şi le-am ataşat corespunzător la o altă geacă din piele găsită în garderoba lu’ taică-meu de când era dănac. Visam zi şi noapte să-mi pun nişte ţinte piramidale, cum purtau băieţii cu iegări şi adidaşi albi. Am mai avut nişte aplecări spre punk-ul comercial de genul The Clash cu aceeaşi garderobă. Am redevenit depeşist, unul mai moderat, după ce m-a bătut taică-meu cu furtunul de la maşina de spălat că i-am stricat geaca pe care şi-a cumpărat-o din primul salariu. În anii ăia, ţintele au fost simbolul rebeliunii. Formau un fel de armură împotriva fătălăilor care ascultau NKOTB, Roxette şi Milli Vanilli.

Săptămâna trecută eram cu a mea la cumpărături. M-a târât prin toate magazinele să-şi caute ghete şi bluză. Ea îşi căuta şi eu o aşteptam cuminte pe scaunul pe care stau cei care probează încălţări. Băi, nu-mi venea să cred. Toate ţoalele erau cu ţinte. Bluziţă din pânză topită cu floricele şi ţinte. Pantofi cu toc şi ţinte. Blugi cu ţinte. Pantaloni scurţi din blugi sub bucă şi ţinte pe buzunarele care ies pe crac. Maiouri cu ţinte. Mănuşi cu ţinte…

Aşa se cacă moda pe simboluri. Practic, metaliştii boemi cu chelie şi plete se îmbracă acum la fel ca piţipoancele. Aştept cu viu interes ziua în care mimozele vor purta măşti tip Slipknot.

 

 

2 răspunsuri la „Unforgiven_păsărica_paradisului_sexy@yahoo.com

  1. Pingback: Știrile zilei 2.0 « Proștii sunt mai fericiți.

Lasă un răspuns

