Geneza (making-ofu’) pe înţelesul credincioşilor cu abonament la Libertatea


31250

1.         Şarpele era cel mai bazat dintre toate animalele. Şi a zis şarpele către bomba-sexy îmbrăcată pentru Playboy: „Fată, tu eşti proastă? De ce să nu mănânci mere? Ce, eşti la cură? Mor fotbaliştii după tine, nu vezi? Ia de aici un măr, să vezi că o să scrie toată presa de tine!”

2.         Iar sexy grădinăriţa a zis către şarpe: „Bă, să moară mama dacă nu ai dreptate;

3.         O fi zis Tipul ăla care are tot timpul oamenii de la lumini după el să nu mănânc, dar sunt femeie puternică şi trebuie să iau propriile decizii. Am nevoie de o carieră, că doar nu o să-i torn lui Adamiţă o tonă de copii şi să îi cresc eu. Vrei să mi se lase sânii?”

4.         Atunci şarpele a zis către femeie: „Ia şi bagă-n tine! Ia cu pâine, nu te ruşina!

5.         Mister ştie că, dacă mănânci, o să fii la fel de şmecheră ca el”.

6.         Aşa că femeia a luat din el şi a muşcat şi a supt zeama şi au rămas doar sâmburii din măr şi i-a dat şi bărbatului alte mere. Ăsta, vă daţi seama? Nu putea s-o refuze că ea era singura bunăciune. Nu ar fi vrut să se întoarcă la vremurile în care femeia nu era în Club Eden. În plus, turbata maimuţă deja fugea cu mâinile la cur de fiecare dată când îl vedea pe bărbat.

7.         Ei, şi au mâncat ei şi au realizat că sunt îmbrăcaţi ca Sexy Brăileanca la Capatos. Şi-au cusut frunze şi ea şi-a pus push-up din nici de cocos.

8.         Iar, când au auzit glasul lui Mister, Care umbla prin rai, la combinat, s-au ascuns printre pomii raiului.

9.         Şi a strigat Domnul Dumnezeu pe Adam şi i-a zis: „Unde dracu’ vă băgarăţi, mă? Iar fugiţi de paparazzi”

10.       Ăsta, panicat: „Mă, frate, recunosc. Sunt un fătălău şi sunt cam despuiat şi mai am şi o iritaţie sub chiloţii ăştia din cânepă”.

11.       Şi Jupânu zice: „Cine pula mea te-a pus să te îmbraci? Bă, să moară fapta mea! Să moară soru-mea şi să ajung la puşcărie, tu oi fi mâncat mere?”

12.       Adam: „Am mâncat, da’ cum n-am mâncat. Am mâncat. Cum nu ştiam? Ştiam, da’ tuta asta m-a învăţat „.

13.       Jmecheru’: „Fă, eşti proastă de-ţi pute capu’, japiţa îngerului meu rău?” Iar asta, timidă, făcând baloane din cauciuc natural cu zeamă de căpşună: „Eu n-am vrut, să mă calce avionu’ dacă oi fi vrut! Şarpele m-a învăţat, făcea-mi-aş geantă din pielea lui”.

14.       Jupânu’ către şarpe: „Bă, pentru că te crezi şmecher şi bagi strâmbe, să moară, să facă, să dreagă, cu pană de struţ uscată în păr de liliac virgin la eclipsă şi sânge de curcă plouată acid, să te târăşti şi să caşti gura când mănânci ca Jenna Jameson în tinereţe!

15.       O să te calce în picioare toţi oamenii şi mai ales femeile. Şi nu ştii tot. Încă n-ai văzut pantofii cu tot cui”.

16.       Iar gagicii i-a zis: „O să dai de belea când o să naşti şi o să urli ca când ai câştiga la Teleeurobingo, da’ nu o să câştigi. Şi bărbatu’ va bea şi te va bate şi, la bătrâneţe, când el o să moară şi tu crezi că ai scăpat, o să vină vecinii şi o să te bată, o să te fută şi o să-ţi fure toată ţuica din pivniţă”.

17.       Şi îl ia şi pe Adam la blestemat: „Şi tu, bou’ bălţii, că te-ai luat după tuta aia, să nu-ţi iasă biletele la pariuri şi, când o să crezi că ai câştigat, o să dea Gaz Metan gol şi o să pice tot.

18.       Şi, la furat, să te prindă garda cu pisicuţa de tras pe carduri şi să te bată, să te rupă! Şi să te trimită din Eden şi să îţi dea interdicţie de intrare!

Un răspuns la „Geneza (making-ofu’) pe înţelesul credincioşilor cu abonament la Libertatea

Lasă un răspuns

