Ponta, țăranu’, ditamai cadranu’


De curând, m-am apucat de colecționat ceasuri mecanice. Teribilă încercare pentru buget. Am reușit să fur din banii strânși pentru concediu și am adunat încet-încet opt bucăți: trei rusești, două elvețiene, un românesc, un franțuz și-un japonez. Și, cu ochii beliți pe forumuri, am început să pricep și eu ce înseamnă un ceas frumos sau, măcar, cam cum se poartă.

Am rerealizat, cu ocazia asta, cât de țăran flaușat este Victor Ponta. Are ceasuri scumpe, da’ prostia nu se uită în portofel. L-am văzut cu Panerai la costum. Ceasurile Panerai sunt divere, adică pentru scafandri. Poate, cele mai apreciate ceasuri de genul ăsta din lume. Costă zeci de mii de euro. Sunt mari, borcănate, cu un sistem de prindere a cheiței care, teoretic, le-ar feri de orice sacou. Și, mai ales, de orice sacou purtat în ședințe de guvern. Ponta, aidoma unui țigan care poartă ceasuri mari să vadă dușmanii că are, și-a pus ditamai solnița didijos de manșetă.

panerai luminor 1950pontalum

 

 

 

 

Și, ca să arate că poate mai mult, la o următoare ocazie a purtat alt ceas: un Perrelet Turbine. Un ceas automatic care are pe cadran un fel turbină care se rotește și astfel se încarcă mecanismul. Un ceas care, vedeți și voi, cât de elegant poate fi.

Perrelet_Turbine_XL-3

 

 

 

Revin asupra subiectului când o să-l văd cu G Shock în Parlamentul European.

11 răspunsuri la „Ponta, țăranu’, ditamai cadranu’

  1. mai da´purist mai esti :o)) intr´ adevar, la costum merge mai degraba un atlantic(vb aicea de ceva accesibil mie) eniuei nu mi se pare greseala de stil mai urita decit basescu& udrea pe scena, unde base´poarta eternu´plovar bleo.

    baga si tu un post cu ceasurile tale; mi´am luat si eu un panerai 1950 / 8 days, replica fireste, da´stii ce bine merge chinezaria!?

  2. G shock e prea ieftin pt Victoras, poate-l vezi cu vreun Hublot sau vreun Tag Heur Carrera ca si-asa e mare copilot.Si nu mai purtati fake-uri..fake watches are for fake ppl 😉

Lasă un răspuns

