Facebooku’ fără dinţi vrea să fie preşedinţi


zuckerbergAm început să-l urăsc pe Zuckerberg mai mult decât pe jandarmi. Ăia mi-au dat interdicţie pe stadion un an pentru o torţă.  Roşcatu’ ăsta cu freză de pudel ud mi-a dat de vreo patru ori până acum. E drept, doar câte şapte zile şi pot să văd ce se întâmplă, dar nu pot să comentez, postez, share-uiesc.  E ca şi cum ai urmări un meci de la tribuna oficială, din spatele unui geam. Nu poţi să strigi. De fapt, poţi, dar nu te aude nimeni. Aşa şi greţosu’ ăsta bogat. Pot să comentez, dar doar pentru mine. Şi, la fel ca în cazul jandarmilor, Marku ăsta nu îmi dă posibilitatea să mă apăr.

Sigur, la un moment dat, i-am zis din postura de admin al unei pagini unei tipe: „Ia ban, că bani faci doar pe centură!”. Şi m-a raportat tuta. Direct interdicţie. Păi, nea Zahăr kosher, poate nu ştiai că respectiva muiere e mai proastă decât ăia care s-au uitat la caravana leilor Cămătarilor spre zoo.  Ea chiar merita. În plus, era şi stelistă. Păi, câtor jandarmi le-am zis eu „Bă, lăbarule, nu vezi că ai faţa ca curu’ de maimuţă de la sapă?” sau „Să-mi fac schiuri din crucea mă-tii de prost inapt care încă se uită la filme cu van Damme! Dezbracă-te, bă, căcat uman, de uniformă şi rămâi în boxeri ca în Sport Sângeros, să te văd cât de karatist eşti!”  sau „Să te văd cu vată-n nas şi să dai din cap doar la hopuri!”, şi nu mi-am luat interdicţie pentru asta. Sigur, poate că nu auzeau de căşti sau strigam din ultimul rând la un jandarm din primul.

Facebook-ul nu respectă drepturile omului. Nu există prezumţia de nevinovăţie. Poate că a scris altcineva în locul meu la calculator când eram la baie. Sau poate că am căzut cu capul pe tastatură după a 15-a bere şi s-au apăsat tastele din greşeală. Se poate, nu? Nici convenţia de la Geneva nu e respectată. Păi, voi ştiţi ce tortură este pentru mine când Udrea pune o poză cu electoratul şi eu nu pot să-i comunic că îi put chiloţii a brânză de călugăr?

După cum vedeţi, sunt foarte supărat. Azi mi-am luat altă interdicţie de la Facebook. Şi eu am fost cuminte ca leuţii tranchilizaţi. Am luat din cauza unui coleg de pagină care a scris o prostie inocentă. Nu e corect! Oare pot să organizez un protest antiFacebook pe Facebook? Toţi cei care sunt cu mine să dea log out luni, la ora 16, de pe facebook, şi să intre pe skype ca să-l înjure pe Zucerkerberg! Să facă cineva pagina de protest că eu nu pot!

Un răspuns la „Facebooku’ fără dinţi vrea să fie preşedinţi

Lasă un răspuns

