Oameni buni, muie oameni buni!


iliescu

O dată pe săptămână mă apucă nebuniile. Cum e posibil ca Ion Iliescu să mai aibă susţinători? Chiar în halul ăsta de proşti mai suntem? Cum poate românul să uite atâtea nefăcute doar pentru că pe vremea lui s-a deschis primul McDonald’s? Mă uit la imaginile de la mineriadă şi-mi vine să-l prăşesc cu târnăcopul pe veşnicul tânăr şi ferice Ilici. Fenomenul ăsta de „lasă-l că a făcut şi lucruri bune!” ne înconjoară. Vezi Gigi Becali şi mai vezi ce scrie mai jos!

Sub apartamentul alor mei de la Craiova stă un nene. Îl cheamă Rădoi, are undeva la 60 de ani şi e necăsătorit. N-a fost niciodată. Când aveam vreo 11 ani şi începuse să-mi dea barba sub buric domnu’ Rădoi a început să-mi pară suspect. Era mai mereu în faţa blocului cu o vecină de vreo 15 ani, dintr-o familie cu probleme. Nu înţelegeam ce ar putea cei doi să vorbească. El, un om de 40 de ani, radioamator şi inamicul tuturor băieţilor care băteau mingea. Ea, interesată de Zack Morris din „Salvaţi de clopoţel”, Brandon Walsh şi Kevin de la Backstreet Boys. Concluzia a venit natural: ăştia şi-o trag. Era însă doar un gând, un zvon. Cam cum era ăla că tatăl lui Bogdan de la 4 e instructor de karate şi l-a bătut pe van Damme când a tras un film în România.

Peste vreo 10 ani, când înţelegeam mai multe decât îmi doream să înţeleg, domnu’ Rădoi dădea meditaţii la franceză. Şi, nu ştiu de ce,  doar la fete. Două. Ambele de 14-15 ani. Încercam să-mi impun ideea că este foarte priceput la franceză şi faptul că meditează doar fete minore este o coincidenţă. Totul a durat până într-o zi când am auzit mare scandal la domnu’ Rădoi în apartament. Tatăl uneia dintre fete a venit la Rădoi şi, în loc să-i plătească pentru ajutorul dat fetei pentru examenul de intrare la liceu, l-a bătut măr. Bă, da’ măr! Cu ochi negri, vânătăi, tot felu’. A venit şi poliţia, l-au dus la secţia. L-au ţinut. Poate l-au mai bătut, dar i-au dat drumu’. Nu ştiu cum au putut să elibereze un pedofil, dar mi-am propus să devin justiţiarul blocului. Am început să-i fac comandă la pizza la 2 noaptea, i-am pus şi căcat pe preş şi, înainte să merg mai departe, m-am mutat la Bucureşti.

Când m-am întors pentru un weekend la ai mei, domnu’ Rădoi era şef de scară în blocul T 13 din cartierul Lăpuş. Când am întrebat vecinii cum au putut să-l aleagă pe pedofilul ăla bătrân care ar merita împuşcat în cuc, un vecin cu drept de veto mi-a spus: „Da’ ce, că el a pus gard viu şi udă în fiecare zi gazonul?”.  Oameni buni, nu?

4 răspunsuri la „Oameni buni, muie oameni buni!

  1. e manipulare. toata postarea ta, de altfel foarte articulata si in stilul meu, se bazeaza doar pe ce ai auzit. dupa cum stii la noi vorba merge si se umfla. deci, daca uda si planteaza gard viu este un om bun…pana il prinzi in flagrant

  2. Las’ ca l-a prins tatal fetei. Sigur pentru el, tatal, pana in momentul ala era om bun „dom’ profesor”. Pe asta il inteleg ca l-a batut mar pe cacatul ala, in schimb, pe aia care il protejeaza pe jegul de iliescu, cu „i” mic, nu prea. Bine si pacat in acelasi timp ca sunt din Craiova, ca daca il intalneam prin capitala, macar o flegma ii dadeam sobolanului. Oricum, daca ma numaram printre aia care si-au luat-o in Piata in ’90, nu scapa sigur. Si nu ma refer la flegma. Pacat ca nu s-a gasit unu’ mai coios pana azi. By the way, mai traieste cucuveaua?

Lasă un răspuns

