Live text de la confruntarea Claudiu vs. Ponta. Dacă nu adorm


Păstrând tradiţia de la ultimele alegeri, transmit aici marea confruntare dintre principalii candidaţi la prezidenţiale. Atunci, după afişarea rezultatelor, am fost dat afară de la muncă.

Am făcut pariu pe o bere că pleacă Iohannis din studio. Dacă pierd şi iese Ponta pierd o sticlă de ulei.

Ponta a venit cu o geantă plină. Au venit pensiiiile, măăăă!

Iohannis îşi curăţă unghiile. Aşa făceam şi eu la bac, la economie, materia pe care a trebuit să o aleg pentru că am avut hepatită şi n-am putut da la sport.

Ponta e panicat. Iohannis nu e. Klaus o să aibă noroc. A călcat în găinaţ în sediul de campanie.

Victor Ponta e tuns ca Will Smith în Prinţul din Bel Air.

Iohannis tace foarte inteligent.

A căzut ceva în studio. Să fie procentele lui Iohannis?

Ponta are un document. Îi întreabă pe cei din studio dacă ştie ce scrie în el.

O oaie, două oi, trei oi, patru oi….

Ponta e campion la întreruperi. Merge şi la sarcini cu freza asta.

Eeeeee, a zis ceva Iohannis.

Frate, căcănaru’ ăsta pe care l-am scuipat la concertul Depeche Mode din 2006 este foarte, foarte bagabont. Mie mi-e frică de el.

Pe banii cui aţi mers peste hotare în campanie electorală? Zice Iohannis. Ponta răspunde: din banii PSD. Unde e angajat PSD ăsta?

Domnu’ arbitru Bogdan, arătaţi-i batistuţa galbenă lui Ponta! Fură din brânza satului.

Pot să zic şi eu ceva despre votul online? Votul online ar creşte enorm nivelul de trai în Râmnicu Vâlcea.

Victor Ponta e un copil obraznic care a spart geamul cu mingea şi îşi ceartă părinţii că l-au lăsat afară.

Ponta se laudă cu Kovesi. Kovesi nu e curva aia băsista?

Mi s-a făcut dor de Băsescu.

Will Smith frunzăreşte o cărticică mică. Domnilor creştini, nu e biblie!

Hai, că mi-am amintit şi de bancul ăla cu „ţuşti melcu'”

De când „domnule Ponta, de ce aţi minţit bătrânii spunându-le că le voi tăia pensia?” este o jignire. Bă, Claudiule, scoal la deal!

O recomandare pentru toţi din platou

A zis Iohannis cu copiatu’. Nicio reacţie. Nici Rodica Popescu Bitănescu nu a râs.

Sarsailă a venit cu biblia. Sfârâie pielea pe el.

Şi Iohannis se uită prea mult la filme americane. Nu are sens expresia „Face sens” tradusă din mot a mot din engleză.

Ponta are foi în faţă şi citeşte numere. Fără foi e aşa: http://youtu.be/SKUHrgplo04

Sunt tare trist că unul dintre ăştia doi va conduce românia. Apoi îmi aduc aminte că România e de fapt un judeţ în Europa. E Prahova Europei. Urmează Sinteza Zilei pe Prahova TV.

BINEEEEEEEE!!! GLUMĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂ IOHANNNNISSSSS. NU V-O SPUN CĂ POATE O MAI FOLOSEŞTE!

Fluier final. Mult mai bine antrenat Victor Ponta. Iohannis, treci la Sătica pentru următorii patru ani! Nu poţi să vii la o confruntare cu o ţaţă fără apărători şi să te vaieţi la primul umăr la umăr.

2 răspunsuri la „Live text de la confruntarea Claudiu vs. Ponta. Dacă nu adorm

Lasă un răspuns

