Ponta, nu fi bulangiu!


Mama lui Victor Ponta povestea, fără ştirea lui Victor Ponta, la Digi24: „Eram cu Victor la televiziune şi au venit soldaţii. Au făcut cordoane şi au blocat lumea. Nu mai aveai cum să pleci de acolo. Îmi aduc aminte că un puşti s-a dus la un soldat şi i-a zis <Hai, bă, nu fi bulangiu! Lasă-ne să trecem!> şi soldatul ăla s-a dat la o parte cu scutul şi ne-a lăsat să trecem. Am reuşit să scăpăm de acolo. Am sărit nişte garduri şi am reuşit să scăpăm. Vedeam oameni bătuţi şi târâţi pe jos care nu avuseseră norocul nostru”.

Domnule Victor Ponta, mă simt cum vă simţeaţi dumneavoastră şi mama dumneavoastră. Mă simt prins în cursă. Mă simt captiv într-o ţară jegoasă, una peste care aţi turnat motorină şi aţi fost aproape să-i daţi foc. De asta vă rog: „Hai, bă, nu fi bulangiu! Lasă-ne să trăim! Dă-ţi demisia!”. Şi suntem mulţi în situaţia asta. Nu cred că avem loc toţi prin locul pe care l-ai lăsa liber. Mai ai mulţi bulangii care ar trebui să se dea la o parte.

2 răspunsuri la „Ponta, nu fi bulangiu!

Lasă un răspuns

