Bitter-bitter symphony


$ Zilele trecute mă gândeam să scriu despre moartea lui Toni Tecuceanu considerând-o ŞI o lovitură de imagine prin care se dorea promovarea vaccinului drăcesc împotriva gripei porcine. Totuşi, mi-am zis că aş fi un porc lipsit de sentimente. Se pare că nu sunt. Prietenii şi familia cârcotaşului au anunţat că în actele oficiale nu există cuvântul porcină la capitolul cauza decesului şi că… Atenţie! Se aude acolo în spate? „El nu avea gripă porcină, ci s-a dorit utilizarea unei persoane publice pentru a face oamenii să se vaccineze”, scrie Oana bebeluşa pe blogul proprietate personală. Streinuleeeeeeee, treci pe coji de nucă! Măgarule ce eşti!

$ Elena Udrea la OTV se văieta mai ca mine că are o căsuţă prea mică, o maşină prea veche, un inel prea iefin, nişte genţi ponosite şi ţoale care încep să se demodeze. Băi, îmi venea să plâng de săraca fată ! Mi-am luat un sul de hârtie igienică fiindcă nu mai aveam şerveţele şi am aşteptat ca Nuţi să spună că soarta a fost prea crudă cu ea şi că i s-a descoperit cancer la colon. Nici măcar limbricu’ posesor de Rolls Royce n-o credea dându-şi platina pe faţă când zâmbea a „hai las-o dracu’!”. El, el care l-a luat în serios şi pe ăla care prevedea sfârşitul lumii în fiecare săptămână…

$ Recunosc, sunt un ignorant. Până acum n-am înţeles sau am înţeles, dar n-am conştientizat refrenul celor de la The Verve la simfonia dulce-amară. Citiţi şi vă minunaţi!
„Cause it’s a bittersweet symphony, this life
Trying to make ends meet
You’re a slave to money then you die”

Lasă un comentariu